سئو سایت و مقالات آن سئو سایت و مقالات آن .

سئو سایت و مقالات آن

برای سئوی صفحه اصلی سایت چه نکاتی را در نظر بگیریم؟


شیت مهم تارنما همانند ویترین یک دکان اهمیت خیلی بالایی در جلب دقت یوزرها و یاقی ماندن آن‌ها در تارنما داراست. در واقعیت این کاغذ خیر فقط یک برگه خوش آمد گویی بلکه جایی میباشد سئو در مشهد برای اکران غرض اساسی وب سایت به یوزرها میباشد. از این رو سئوی ورقه مهم جهت کسب مرتبه و اکران آن در نتیجه ها کاوش گوگل با کاوش دست کم اسم برندتان اهمیت بالایی داراست. به دنبال به تحلیل مواقعی که جهت سئو شیت مهم وب سایت می‌پردازیم:

اصول سئوی برگه مهم وبسایت
مراحل seo شیت مهم برای گوگل و یا این که هر موتور جستجوی دیگر بهینه سازی ورقه اساسی نامیده می گردد. اما از دید اینجانب بهینه سازی ورقه مهم نیست اما خب این چیزی وجود ندارد که صاحبان وب سایت از شنیدن آن ذوق زده شوند خصوصا زمانی یکسری سال جهت کسب جایگاه برای کاغذ مهم تارنما خویش بازه زمانی صرف کرده باشند.

اگر تارنما شما به صحت تهیه گردیده باشد و تعداد مناسبی بک لینک و پیوند نیز داشته باشد، احتمال خیلی زیاد کاغذ اساسی تارنما برای اسم کسب و فعالیت و یا این که مارک شما سکو خواهد گرفت. اگرچه مدام استثناهایی هم وجود دارااست. این ایام اکثری از وب سایت ها دارنده اسم هایی مبنی بر کلیدواژه های غرض خویش میباشند همانند “Christmas cookies” یا این که “Cute socks”. در صورتی اسم مارک شما، کلیدواژه ای میباشد که قابلیت داراست استفاده کننده آن را در گوگل کاوش نماید موقعیت برای شما مختلف خواهد بود. به دلیل آنکه تارنما های زیادی این کلیدواژه را غرض قرار داده و در شرایط کلی برای اسم وب سایت یا این که مارک شما حریف به وجود میاید.

مقاله دارای ربط سرعت وب سایت و ارتقاء آن در 11 قدم سریع
از آن جایی که احتمالا تلاشی جهت کسب جایگاه برای شیت تماس با ما وبسایت خویش نمی‌کنید، برای کاغذ اساسی تارنما هم نباید این عمل را انجام دهید. این بدان معناست که نیازی وجود ندارد کلیدواژه های غرض خویش را به طور متمرکز در شیت مهم وبسایت قرار داده و کل همت خویش را برای سبز شدن لامپ پلاگین Yoast انجام دهید.

اگرچه اینجانب بر این باورم که در موقعیت کلی seo، فقط هنگامی به سود میرسد که در کنار باقی فاکتورها همانند سرعت وبسایت، تجربه کاربری، شبکه های مردمی در لحاظ گرفته خواهد شد و شما می‌توانید برگه اساسی وبسایت خویش را برای این موراد seo نمایید.

همان طور که گفته شد نیازی وجود ندارد شیت اساسی وبسایت خویش را برای یک کلیدواژه غرض قرار دهید، با این هنوز هم برای سئو می‌توانید تعدادی عمل انجام دهید. در‌این نوشته‌ی‌علمی صرفا به برخی از موردها اشاره شده‌است. در پی به نظارت آنها میپردازیم:


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۵:۴۴ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

گوگل از چه طریقی بک لینک PBN را شناسایی و جریمه می‌کند؟


از دست رفتن لینک و پیوند‌سازی‌های داخلی تارنما، حذف محتواهای ایندکس گردیده  سئو در مشهد و ولی عدم وجود صفحاتی که لینک و پیوند‌های فرنگی را اخذ کرده بودند موجب کاهش اعتبار و قیمت این دامنه می شود. یکی طرز‌های تقابل با این حادثه مراجعه به وبسایت Archive.org و ارزیابی صفحه های ذخیره گردیده از این دامنه میباشد.

در‌این طریق صفحه های با ارزش دامنه شناسایی گردیده و ساختار نشانی دهی و محتوای صفحه ها مجددا بر روی هاست شما مشابه‌سازی میشود.

4- داده ها تماس و برندینگ وبسایت‌ها تغییر و تحول می‌نماید یا این که شبیه میباشد
شاید رایج‌ترین غلط در ساخت‌و‌ساز PBN استعمال از داده ها، برندینگ، محتوا و تصاویر یکسان در تمامی وب سایت‌ها باشد. این فعالیت شناسایی رابطه وب سایت‌ها و غرض شما از فعال سازی یک کانال لینک و پیوند را برای گوگل معمولی می‌نماید.

برای دوری از این خلل اعتنا فرمایید که لوگو، داده ها تماس، حالت جغرافیایی، تصاویر و متن ها وبسایت، ورقه در رابطه ما و … برای هر تارنما به طور کامل منحصر به فرد و ظریف باشند.


5- محتوای وب سایت‌ها به روزرسانی نمیشود یا این که شبیه هم میباشد
در قبل همین که شما یک دامنه یا این که وب لاگ تازه می‌ساختید کفایت میکرد و می‌توانستید با اسکن کردن محتوا از وب سایت‌های دارای اعتبار به راحتی کانال خویش را آپدیت و نو نگه دارید. اما در‌حالتی که امروز قصد فعال سازی PBN دارید بدین نکته اعتنا فرمائید که هر کدام از تارنما‌های قرار گرفته در کانال بایستی محتوایی مخصوص و به طور کامل متعدد داشته باشند.


الگوریتم‌های گوگل اینک بضاعت و توان بالایی برای شناسایی محتوای تکراری دارا هستند و در شکل مشاهده چنین صفحاتی بها و اعتباری به آن نمی‌دهند. در فیض در صورتیکه وب سایت‌های شما به عده‌آوری محتوا از اینترنت و نشر بی‌مقصود آن‌ها درگیر باشند شانسی برای مراقبت اعتبار و انتقال آن به وب سایت اساسی ندارند.

یک کدام از مهم ترین عمل‌های شما برای محافظت PBN آپ تو دیت رسانی دائمی محتوای تارنما‌ها خواهد بود.
6- تارنما‌های قرار گرفته در یک کانال به مکان دیگری لینک و پیوند نداده‌اند
غرض اساسی از فعال سازی Private Backlink Network انحصاری بودن میباشد، البته همین دستور موجب می‌گردد که عمل‌های شما برای گوگل قابل تشخیص گردد. در صورتیکه کلیه تارنما‌هایی که در یک کانال قرار میگیرند صرفا به تقویت یکدیگر بپردازند و به هیچ تارنما دیگری در حوزه کار خویش پیوند نداده باشند، از دید گوگل احتمال حضور آن‌ها در یک کانال زیاد میباشد.

برای خودداری از این ایراد می بایست تارنما‌های مرجع و مربوط به حوزه کاری هر دامنه را شناسایی کرده و در محتوا یا این که نصیب‌های متفاوت صفحه ها به آنان لینک و پیوند دهید.


7- دامنه‌های شما لینک و پیوند جدیدی اخذ نمی کنند یا این که در کانال‌های اجتماعی فعال نیستند
دامنه‌های خریداری گردیده در بالا اعتبار و لینک و پیوند‌های قابل قبولی دارا هستند، اما می بایست اپ‌ای برای نگهداری و ارتقای آن نیز داشته باشید.

در صورتی وبسایت شما لینک و پیوند‌های جدیدی اخذ نکند یا این که سیگنال‌های رضایت استفاده کننده مثل برخورد و معرفی در کانال‌های اجتماعی را نداشته باشد به گذر زمان بها و اعتبار خویش را از دست می دهد. در فیض لینک و پیوند‌سازی فرنگی برای وب سایت‌هایی که در کانال شما می باشند نیز همچنان یکی وظایف اساسی شما خواهد بود.

هر مزرعه برای ثمردهی نیاز به محافظت و رسیدگی بسیار داراست، PBN مزرعه‌ای از تارنما‌های شماست.
چرا نباید به تاءمل ساخت و ساز PBN باشیم؟
احتمالا تا همین‌جا متوجه شدید که فعال سازی یک کانال محرمانه از وبسایت‌ها چقدر ریسک، هزینه و زحمت دارااست. البته اذن دهید یک توشه دیگر عارضه ها خویش را برای اینکه معتقدیم به کار گیری از PBN دیگر استراتژی نیکی در seo وجود ندارد تحلیل کنیم. بعداز مشاهده این عوارض در‌صورتی‌که ذهنتان در‌پی استراتژی های درست پیوند سازی بود سفارش میکنیم خصوصی به برگه یادگرفتن پیوند سازی کلاه سپید بزنید.

1- تولید و حفظ از PBN هزینه متعددی دارااست
شاید چنانچه به 7 نکته‌ای که در قسمت گذشته گفتیم اعتنا نداشته باشید فعال سازی PBN بی آلایش و ارزان بنظر رسد البته احتمال شناسایی آن بوسیله گوگل و جریمه شدن وبسایت‌ها بسیار بالا خواهد بود.

خرید دامنه، خرید هاست، IP منحصربه‌فرد، رئیس تارنما‌ها، تقویت لینک و پیوند‌سازی فرنگی و به روزرسانی محتوا کلیه کار‌هایی میباشند که مدت و هزینه متعددی از شما صرف می‌نمایند. در صورتی هنوز به تامل ساخت‌و‌ساز کانال خودتان می‌باشید این نکته را در لحاظ داشته باشید که بایستی منابع مالی آن را تامین نمائید.

2- ایجاد یک کانال توانا بازه‌بر میباشد
کافی‌ست مسیری که تا به امروز طی کردیم را مرور نمائید. اینکه شما به طور همیشگی دامنه‌های آزاد گردیده را رصد و خریداری فرمایید، صفحه های سابق وبسایت را شناسایی کرده و بر روی هاست خویش آنها‌را تجدید بنا نمایید، داده ها تماس، لوگو و محتوای منحصر به فرد برای هریک درج فرمائید و به طور همیشگی محتوای نو و منحصر به فرد در آن‌ها قرار دهید کاری طاقت فرسا و بازه‌بر میباشد.

مشقت فعالیت هنگامی معین می گردد که متوجه گردید برای ساخت‌و‌ساز یک PBN کار کشته شما به تعداد متعددی از این وبسایت‌ها نیاز دارید و تا زمانیکه مزرعه شما به نقطه ثمردهی رسد برهه زمانی متعددی زمان خواهد برد.

در‌صورتی‌که استراتژی تولید PBN را در ذهن دارید حواس‌تان باشد که به دیده یک سرمایه‌گذاری بلندمدت به آن نگاه نمائید.

3- از وبسایت خویش غافل می‌شویم
چنانچه برهه زمانی و انرژی صرف گردیده برای ساخت و آپ دیت رسانی PBN را به ساخت و ساز محتوای با ارزش و تقویت تارنما اساسی تخصیص دهیم چه اتفاقی میفتد؟ حقیقت این میباشد که در حدود 90 درصد وب سایت‌های اینترنتی رقابت متعددی چهت نیل به کاغذ اولیه یا این که حتی جایگاه یک گوگل ندارند.

عمل‌های جانبی و یافت کردن طرز‌هایی برای فریب گوگل موجب می شود که تمرکز و برهه زمانی کافی برای وبسایت خویش نداشته باشیم.

4- شایسته ترین دوست شما مطرح ترین معاند‌تان می گردد!
گوگل دوست خوب ماست! آری تا زمانیکه بدین اعتقاد نرسیم شانسی برای پیروزی در بهینه سازی نخواهیم داشت. ما و گوگل هردو یک غرض را دنبال میکنیم، رضایت یوزرها. هر مقطع که در مسیر جلب رضایت استفاده کننده گام برمی‌داریم عملا در درحال حاضر تقویت این لینک و پیوند آشتی هستیم و بخت بیشتری برای کسب مقام در حاصل کاوش خوا‌هیم داشت.

ساخت و ساز PBN یا این که هر شیوه دیگری که در دسته seo کلاه سیاه قرار می گیرد، وب سایت ما‌را رودروی گوگل و استانداردهای کیفی آن قرار می دهد و طی سالهای پیشین گوگل بارها ثابت کرده که معاند خطرناک و بی‌رحمی میباشد.

حق تعیین با شماست، گوگل را دوست خویش میدانید یا این که قصد کینه دارید؟

چطور دوست گوگل باشیم؟
در صورتیکه این پرسش را از خویش پرسیده‌اید می بایست به شما تهنیت بیان‌کنم، چون که در مسیر پرورش و برد میباشید. برای آنکه دوست خوب گوگل باشیم پیش از هرچیز می بایست به رفع نیاز یوزرها و جواب‌گویی به سوالهای آنان تفکر کنیم.

گروه عمل‌هایی که در مسیر رضایت استفاده کننده و بهبود جایگاه وب سایت میباشند را اصطلاحا بهینه سازی کلاه سپید می‌نامیم که در تیم‌ای از مقاله ها به معرفی مهم‌ترین تکنیک‌های آن پرداخته‌ایم. برای شناخت با این شیوه‌ها توصیه میکنیم سلسله مقاله ها وبسیما در قضیه بهینه سازی کلاه سپید را مطالعه نمائید.

به حیث شما کدام مسیر رویه کوتاه‌خیس و بی آلایش‌تری چهت نیل به مقصد میباشد؟ بعداز مطالعه این نوشته‌ی علمی به چه چیزی بیشتر تفکر کردید؟ فعال‌سازی یک PBN کارکشته یا این که تعقیب کردن استراتژی‌های بهینه سازی کلاه سپید؟


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۱:۵۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

معنای واقعی کلمات کلیدی Long tail چیست؟


در حالتی که مسئولیت تدوین استراتژی بهینه سازی یک کمپانی به دوش‌تان باشد، احتمالا در هم اکنون بررسی لغات کلیدی می باشید تا معلوم خواهد شد روی کدام یک از آنها بایستی تمرکز داشته باشید. مبحثی که‌این ایام بسیار باب شده‌است، زمینه لغات کلیدی Long tail یا این که چنان که در فارسی به عمل می‌رود، لغت ها کلیدی طولانی میباشد. سئو در مشهد  اکثری از رشته‌ای‌های دنیای بهینه سازی از مضمون‌ Long tail برداشت اشتباهی دارا هستند و آن را مستقیما با تعداد عبارات دارای ربط می دانند البته این برداشت تماما ظریف و درست وجود ندارد.

درصورتی که میخواهید با معنای ظریف این اصطلاح آشنا گردید، با ما هم پا باشید.

بیشتر بخوانید : نکات بهینه سازی در ساخت‌و‌ساز محتوا
واژه و کلمه کلیدی Long tail یعنی چه؟
معنی Long tail هنگامی رایج شد که کتاب The Long Tail: Why the future of business is selling less of more اثر کریس اندرسن به چاپ رسید.

غرض تصاحب کردن کلمه ها کلیدی طولانی یکی‌از تکنیک‌های بهینه سازی میباشد چون درجه دریافت کردن با آنها سهل‌خیس میباشد و در ضمن این نوع عبارات، ترافیک هدفمندتری را به سمت وب سایت می آورند. در باب لغت ها کلیدی کوتاه رقابت سنگینی وجود داراست و معمولا قصد مخاطب از جست‌وجوی آنها پر‌نور وجود ندارد. به عنوان مثال هنگامی کاربری کیورد رژیم غذایی را جست‌وجو می‌نماید، مشخص و معلوم وجود ندارد منظورش چه نوع رژیمی میباشد. رژیم چاقی؟ رژیم لاغری؟ رژیم سالمی؟ و …

البته هنگامی کاربری این عبارت را سرچ می‌نماید: رژیم مالامال پروتئین برای کاهش وزن، منظورش به طور کامل مشخص و معلوم میباشد. در‌این‌صورت‌ تعداد مطالبی که گوگل درین ارتباط پیدا می‌نماید کمتر میباشد البته آن مطالب بیشترین رابطه را با مراد استفاده کننده دارا‌هستند و وی قادر است سریع‌خیس به سود دلخواهش رسد.

ما هم در وبنا از این طریق به کارگیری کرده‌‌‌ایم. به عنوان مثال به مکان کلیدواژه seo لینکدین، سئو پروفایل لینکدین را به عمل بردیم که یک واژه کلیدی Long tail محسوب می‌‌‌خواهد شد، ظریف‌‌‌خیس میباشد و ترافیک هدفمندتری را به وبسایت‌‌‌مان هدایت می‌‌‌نماید.

عقیده رایج این میباشد که اصطلاح Long tail، در فارسی دم دراز، بدین ادله تعیین گردیده که‌این نوع عبارت‌های کلیدی دربرگیرنده تعداد لغت ها بیشتری می شوند.

معمولا کلمه ها کلیدی با وسعت جست‌وجوی کمتر، تعداد کلمه ها بیشتری دارا هستند. در سود، تمجید Long tail در حین بازه زمانی تغییر تحول یافت و عموم آن را با تعداد واژگان گزینه به کار گیری در عبارت و خیر وسعت جست‌وجو، دارای ارتباط دانستند.

منحنی تقاضای کاوش


مبتنی بر منحنی تقاضا، ۷۰ درصد از جست‌وجوهای آنلاین مشتمل بر عبارات کلیدی Long tail میگردد. این یعنی کیوردهای پرطرفدار و پررقابتی که سازمان‌ها به غلط روی آن ها تمرکز می‌نمایند، فقط ۳۰ درصد از وسعت کلی جست‌وجوها را به خویش تخصیص می دهند.

برای پر‌نور شدن قضیه، لغت ها پایین را در لحاظ بگیرید:

Gym bag
Sports bag
Small gym bag
Gym bag for men
Gym bag for women
در صورتیکه بر این اعتقاد و باور باشید که تعداد عبارات به صورت بی واسطه با وسعت جست‌وجو دارای ربط میباشد، می پندارید کلمه ها بالا به ترتیب فهرست گردیده‌اند. البته در حالتی که به وسعت جست‌وجوی مرتبط با هریک از این کلمات را به اعتنا محاسبه کنیم، میبینیم که ترتیب‌شان عوض می شود:

Gym bag
Gym bag for women
Small gym bag
Sports bag
Gym bag for men
منحنی تقاضای جست‌وجو این جا یک ترک بدون شوخی را فی مابین عبارات کلیدی کوتاه و لغات کلیدی Long tail نشان میدهد. کیوردهای هر موضوع دیگری را نیز تحلیل فرمایید، به همین ترک برمی‌خورید. یک توشه دیگر این قضیه اثبات می‌نماید Long tail مترادف و هم معنی تعداد بیشتر کلمه ها در عبارت کلیدی وجود ندارد و به وسعت جست‌وجو برمی‌خواهد شد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۳۱:۲۵ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

رتبه بندی گوگل چیست؟

 

• مقصود کاوش: داشتن مقصود در معنای شناختن نیاز مشتری یا این که کاربر میباشد  سئو در مشهد که با رعایت آن ها محتوا ایجاد میشود.• عمق محتوا:
1.یعنی محتوا مرتبط با یک قضیه خاص و واحد باشد. 2. مورد در URL تیتر گردیده باشد.3. مسئله در متن جایگزین قید گردیده باشد.

• سرعت برگه: زمانی که فرمت های عکس وبسایت مطلوب باشد و از وب سایت های تبلیغاتی کمتری مصرف شود وبسایت سرعت قابل قبولی خواهد داشت.
:HTTPS 4.به معنای پروتکل امن انتقال ابر متن می‌باشد یعنی شما به راحتی می‌توانید از امنیت داده ها تان در صفحه های وبسایت خویش اطمینان داشته باشید. این نکته یک گزینه برای امتیاز دهی به تارنما شما به وسیله گوگل به حساب میآید.
5. عبارات کلیدی:همانگونه که در مقاله ها خواندید، عبارات کلیدی از مهمترین ارکان ساخت محتوا است و این رکن تاثیر بی واسطه بر بهینه سازی و مرتبه وبسایت میگذارد. لغت ها کلیدی یا این که عبارت های تک کلمه و واژه ای یا این که دو واژه و کلمه ای و.... به عبارتی واژه و کلمه ها و عبارات مربوط به متن می باشند که سبب ساز بالا وارد شدن درجه تارنما میشوند و خزنده های گوگل آن‌ها را شناسایی و امتیاز دهی می نماید.
6. Bounce rate: یا این که به تعبیری به عبارتی نرخ پریدن است. که کاربر یا این که مشتری وارد تارنما شما گردیده و آن را صرفا بازدید نموده است و هیچ سیرتکامل کلیکی بر هیچ کاغذ ای نداشته میباشد که نمایانگر بی کیفیت بودن سایت و بی محتوا بودن صفحه ها تارنما میباشد. این نکته را در حیث بگیریم در صورتیکه بخواهیم درباره با ماندگاری در ورقه حرفی بزنیم می بایست بدین سه آیتم اعتنا کنییم:
2. جذابیت وبسایت
2. دارای ربط بودن مطالب صفحه ها تارنما
3. اثر گذار بودن محتوای وب سایت
7. چگالی لغات:
تعداد لغات کلیدی تقسیم بر تمام متن ضرب در 100= فرمول چگالی کلمه ها
می بایست در اینجا به تعدادی نکته اعتنا کرد: شایسته ترین چگالی درصدی مابین 1 تا 3 می‌باشد که‌این درصد تاثیر بسزایی در نشان دادن وب سایت شما در درجه های اولیه گوگل را دارااست، پس در‌صورتی‌که به اندیشه به دست آوردن مرتبه بهتر می باشید با اعتنا به چگالی عبارات کلیدی بهتر میباشد که از لغت ها کلیدی اولِ متن به کار گیری نمائید، البته به‌این شرط که از یک واژه یا این که کلمه ها کلیدی در گزاره اولیه خیلی اسفاده نکنید که گوگل آن را تحت عنوان اسپم بشناسد.
ابزار به حساب آوردن چگالی کلمه ها: Keyword Density Analyzer Tool
9. محتوای غیر نسخه برداری:همانگونه که توشه در هر نوشته‌علمی ای به کرات نقل شده محتوا حکم پادشاهی در هر سایتی را دارااست ولی خیر هر محتوایی! یک کدام از الگوریتم های گوگل به اسم پاندا قدرتمند به تشخیص محتواهای تکراری میباشد و این دستور سبب جریمه شدن وب سایت و تنزل درجه تارنما می‌گردد، پس همان طور که در صدر هم قید شد به یونیک بودن محتوا خیلی اعتنا نمائید.
10. CTR: یا این که ( Click Through Rate ) به نرخ کلیک استفاده کننده بر روی وب سایت یا این که لینک و پیوند ها اشاره می نماید که نشان دهنده جذابیت تارنما و سرگرم شدن استفاده کننده بر روی تارنما شما است این یعنی ارتقاء ترافیک و هرچه تعداد بیشتری اکران داده گردد گویا این میباشد که برای استفاده کننده موثر بوده میباشد، ولی در‌حالتی که این واحد سنجش نرخ زیر باشد شما میتوانید با اقداماتی نظیر تصحیح محتوا، توضیح متاتگ ها، پیوند های شکسته و عنا وین درصدد بهبود نرخ کلیک تان بر آیید.
11. TimeOn Site: از دید لغوی به معنای بازه زمانی حضور در تارنما هست. حتما این مقطع ماندن در تارنما، تاثیر بسزایی در وضعیت به وجود آمده داراست، پس شما قوانینی را برای یوزرها خویش تولید نموده اید که بازه بیشتری را در تارنما شما سپری می نمایند و الکسا به طور کلی کلیه صفحه ها این بازه زمانی مدت را اندازه گیری و به وب سایت شما درجه می‌دهد. عواملی مانند آپدیت رسانی مداوم وب سایت، محتوای جالب و اکران تبلیغات به طور هدفمند در ماندگاری و دچار کردن ذهن استفاده کننده بی تاثیر وجود ندارد.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۳۷:۲۳ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

چرا در طراحی وب سایت سئو و بهینه سازی بسیار مهم است


ساخت سایت یک پروسه و ابزاری میباشد که مشتمل بر اکثری از مزایای عالی و  سئو در مشهد  مطلوب برای امداد به شغل و تجارت شما در هر ابعادی هست.

یک ساخت سایت عالی با سئو وب سایت شما در موتور کاوش، نقش بزرگی را برای تجارت شما ایفا می نماید. از بارگیری محتوای کیفیت خوب تا دسترسی سهل وآسان تارنما شما در هر دستگاهی.

مزایای طراحی وب وردپرس
وردپرس یک سیستم مدیر محتوا (CMS) برای فعال‌ساز‌ی و ساخت و ساز تارنما‌ها و بلاگ‌ها میباشد. وردپرس (WordPress) در بالا صرفا یک سیستم بدون‌پول بلاگ‌نویسی بود که تجهیزات نیکی را در دست بلاگ نویسان قرار می‌اعطا کرد و آنگاه به طور یک سیستم مدیر محتوا یا این که نرم افزار متن گشوده برای رئیس محتوای وب سایت‌ها معرفی شد.

وردپرس با لهجه نرم‌افزار‌نویسی پی اچ پی (PHP) مندرج و به وسیله مای‌اس‌کیوال پشتیبانی میشود. این سیستم به طور کاملً مجانی و متن گشوده میباشد.

در ذیل ویژگیهایی اساسی طراحی وب وردپرس بیان میشود که‌این ویژگیها مهم بوده و بایستی پیش از تعیین یک مسئله خاص آیتم دقت قرار گیرد.

 

کاهش هزینه:

علاوه بر فعال‌ساز‌ی نادر هزینه وبسایت، دیگر نیازی وجود ندارد که برای هر تغییری که می خواهید در وب سایت انجام دهید، به کمپانی طراح وب سایت خویش رجوع کنید. وردپرس این قابلیت را به شما میدهد که هر دوران خواستید، تغییرات خویش را داخل وب سایت تولید فرمایید، مطالب تازه در وبسایت منتشر فرمائید، یوزرها خویش را رئیس فرمایید، به نظرها رسیدگی نمائید و ….

ظواهر قشنگ:

در سطح وب هزاران قالب منحصر به فرد وردپرس وجود داراست که شما میتوانید تعیین فرمائید و روی تارنما خویش پیاده‌سازی نمائید. البته وردپرس قابلیت و امکان اینکه قالب سفارشی خویش را پباده سازی و به کار گیری فرمایید را نیز داراست.

مدیر سهل و آسان:

شما به راحتی می‌اقتدار تارنما خویش را در هر جا که می باشید، چه با کامپیوتر و چه با گوشی، رئیس فرمائید و نیازی به هیچ سیرتکامل اپ جانبی ندارید.

رابطه با کانال‌های اجتماعی:

وردپرس و پلاگین‌های جانبی آن به شما این قابلیت را میدهند که به طور اتوماتیک وب سایت خویش را به کانال‌های اجتماعی عظیم مانند توییتر، فیسبوک و یوتیوب متصل کرده و مشتریان خویش را از تغییرات وبسایت خویش آگاه سازید.

seo عالی:

وردپرس به طور استاندارد کدنویسی شده است تا بهینه سازی وبسایت شمارا هر چه بیشتر بهبود ببخشد تا در حاصل گوگل شایسته ترین منزلت را داشته باشید. ولی بهینه سازی صرفا به سیستم مدیر محتوای انتخابی شما محدود نمی شود و مورد ها زیاد دیگری نیز درین قسمت سهم دار میباشند. وردپرس به خودی خویش مورد ها محدودی از بهینه سازی را دربردارد و می‌اقتدار با به کارگیری از افزونه‌های زیادی برای مثال yoast بهینه سازی و All in One بهینه سازی تا حد متعددی به مرتبه سایت یاری کرد.

بروزرسانی بدون‌پول:

وردپرس یکی از سیستم مدیر محتوای به طور کاملً بدون پول میباشد و بسیار در به روزرسانی و رفع خطاها احتمالی فعال میباشد. شما میتوانید کل این آپ تو دیت رسانی‌ها را به طور بدون‌پول اخذ و با یک کلیک نصب فرمائید!

امنیت:

وردپرس از امنیت بسیار بالایی شامل است. البته به جهت اینکه امنیت یک موضوع نسبی میباشد و هیچ زمان صد در صد نخواهد بود، وردپرس هر روز خطاها وردپرس را محاسبه می‌نماید و در آپدیت رسانی‌ها رفع می‌نماید. علاوه بر مجموعه وردپرس، اپلیکیشن‌نویس‌های متعددی در دنیا می باشند که روی امنیت وردپرس عمل می‌نمایند. علاوه بر اینکه وردپرس به خودی خویش تا حد متعددی ایمن میباشد، پلاگین‌هایی برای ایمن خیس کردن وب سایت نیز وجود دارااست تا تارنما خویش را امن خیس نمائید. او‌لین گام برای ارتقا امنیت وردپرس، تغییر تحول نشانی ورود به پنل مدیر آن میباشد.

انعطاف‌پذیری وردپرس:

وردپرس، یکی‌از منعطف‌ترین سیستم‌های مدیر محتوای عالم میباشد که اشخاص خواهند توانست آن را برای کاربری دلخواه خویش دستکاری نمایند. همینطور وردپرس دارنده هزاران پلاگین وردپرس میباشد که از روش آنها میتوانید اشکال تجهیزات را به وبسایت خویش اضافه فرمایید.

امروزه مصرف کنندگان برای امداد به یافتن کلیه چیز از رستوران تا ارائه دهندگان اپلیکیشن به موتورهای کاوش متکی میباشند .

این بدان شکل میباشد که صرف لحاظ از آنچه کسب و فعالیت شما ارائه میدهد، مخاطبان مقصود شما به احتمال زیاد در موتورهای کاوش مانند Google به جستجوی تولید ها یا این که خدماتی مانند شما می‌پردازند. و در حالتی که میخواهید آنها‌را به وب سایت خویش جذب نمایید، به بهینه سازی و seo موتور کاوش نیاز دارید.

البته چنانچه دوران متعددی را صرف تحقیق راجع‌به آیتم های خویش در قضیه بازاریابی دیجیتال نموده اید، احتمالاً پیش از اینً آن را شنیده اید. پرسش منطقی بعدی این میباشد که به چه شکل سئو موتور کاوش را انجام دهیم.

به همین استدلال درین نوشته‌علمی، دقیقاً توضیح خوا‌هیم اعطا کرد که چه چیزی بهینه سازی (بهینه سازی) را بسیار اصلی می نماید، همینطور چندین طریق سئو موتور کاوش و ابزارهای سئو موتور کاوش که می‌توانید برای ارتقا بازدید آنلاین خویش به کار گیری فرمایید بیان میکنیم.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۴۸:۲۴ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

بهبود رتبه بندی گوگل سایت یک فرآیند مداوم است


این مراحل، دربرگیرنده بخش اعظمی از متغیرها مانند پیوند‌های ورودی بهتر سئو در مشهد از سایتهای دارای اعتبار، ساختار مجموع دامنه و در سود قابل اعتمادتر شدن آن دامنه بالا رفتن امتیاز اعتماد دامنه (Domain Authority) میباشد که در اینجا به برخی از عامل ها موءثر در بهبود جایگاه بندی وب سایت به وسیله گوگل آن ها اشاره می‌کنیم:

بیشتر بخوانید: ساخت وب سایت ریسپانسیو یا این که برخورد گرا چه است؟
تعداد و کیفیت لینک و پیوند هایی که به تارنما شما اشاره میکنند (لینک و پیوند های فرنگی)
قابلیت و امکان دسترسی به URL از روش فولدر روبوتیک یا این که Robot.txt.file

سرعت بالا در بار گذاری وب سایت

سازش با تلفن همراه یا این که به عبارتی ریسپانسیو

قدمت دامنه، URL و اعتبار

محتوای seo گردیده و کیفیت خوب

ادراک لغات معنایی کلیدی (LSL) در مرتبه بندی بهینه سازی

به کار گیری از ویدیو برای بهبود سکو بهینه سازی

seo فنی (سئو Technical)

تجربه کاربری (UX)

عمل در کانال های اجتماعی

داده ها تماس و نقشه کسب و فعالیت

بهبود نرخ کلیک با استعمال از گزارش همت
ارتقا نرخ ترازو کلیک بر روی تارنما (CTR) مهم ترین فاکتور در درجه بندی گوگل میباشد.

با این توضیحات رسیدیم به مهم‌ترین ابزار رصد کردن در سئو محتوای وب سایت که به عبارتی سرچ کنسول گوگل یا این که search console google میباشد.

برای سئو محتوا می بایست یک ابزار قوی بنام سرچ کنسول گوگل یا این که GCS را به تارنما خویش متصل کنیم.

سرچ کنسول گوگل چه میباشد؟

Google Search Console یک ابزار قادر و در عین درحال حاضر بدون پول برای مدیر و بهبود شرایط seo تارنما شماست. این ابزار مستقیما بوسیله گوگل پباده سازی شده‌است و اطلاعاتی به شما ارائه می‌دهد که درهیچ یک از ابزارهای آنلاین seo قابل دسترسی وجود ندارد. ابزار گوگل وبمستر به شما یاری میکند تا همگی نقاط ضعف و قوت تارنما را شناسایی کرده و از تندرست و امنیت آن مطمئن گردید.

نرخ بالای کلیک بر روی صفحه ها در حاصل موتور کاوش گوگل نشان می دهد که محتوای شما توانسته میباشد اعتنا مخاطبین متعددی را به خویش جلب نماید .در سود، الگوریتم RankBrain گوگل این صفحه ها را به درجه بندی با CTR های فراتر انتقال می دهد؛ که نهایتا منجر می گردد این صفحه های در نتیجه ها کاوش گوگل مرتبه بالاتری بگیرند، در حالی که تارنما هایی با واحد سنجش CTR زیر‌خیس رو به تحت تکان می‌نمایند.

بیشتر بخوانید: سوالهای کلیدی پیش از ساخت سایت
گوگل فعلا صفحه های با CTR های فراتر را در حاصل کاوش مرتبه فراتر میاورد، براین اساس برای ارتقا CTR طبیعی وب سایت خویش سعی نمایید.

در‌صورتی‌که اکنون Google Search Console به تارنما شما متصل وجود ندارد، لطفا لحظه‌ای شکیبایی نکنید تا اتصال برقرار خواهد شد. Google Search Console یک کدام از ابزارهای گران بها مو جود برای بازاریاب محتوا و سئوکاران میباشد.

یا این که شاید Search Console اکنون تهیه شده‌است و فقط چیزی که شما نیاز دارید دسترسی به اکانت وبمستر میباشد. وقتی که وبمستر یا این که به عبارتی Search Console فعال‌ساز‌ی شد و به وب سایت شما متصل شد، کافی میباشد یک‌سری هفته چشم به راه بمانید تا داده‌ها را گردآوری نماید.

هنگامی که دسترسی به داده ها برای شما ممکن شد، میتوانید از گزارشات گوگل از وب سایت خویش به کار گیری نمایید.

کارکرد سرچ کنسول گوگل
Google Search Console صرفا ابزاری برای گزارش گیری از صفحه ها وب سایت، پس از تکثیر وجود ندارد. یک گزارش جامعی میباشد از معیار بازدهی صفحه ها شما. هر روز صفحه های خویش را مبتنی بر کلید واژه و کلمه ها محاسبه فرمائید.

نخست به چک گزارش سعی در سطح گزارش های معمولی بپردازید. این آنالیز معمولی نشان می دهد که تعداد مجموع کلیک‌ها و اکران داده شدن‌های شما در یک برهه زمانی معلوم، و همینطور معدل CTR و معدل حالت صفحه های شما در صفحه ها نتیجه ها موتور کاوش، به چه شکل میباشد.

البته حقیقتا خوب میباشد که صفحاتی با CTR معدود را پیدا نمائید. در اینجا چگونگی انجام این فعالیت را به شما می گوییم.

یافتن صفحه های با معدود کلیک در Google Search Console
مهم ترین فعالیت برای بهبود محتوای وب سایت جهت ارتقاء ترافیک یا این که به عبارتی بازدید تارنما، یافتن صفحاتی میباشد که محتوا دارا هستند، البته معیار کلیک بر روی آنان اندک میباشد.

این را سرچ کنسول به شما نشان می دهد از این شیوه تکان فرمائید:

از نصیب (search traffic) در تب‌ها اکران داده گردیده، بر روی تب ” Impressions ” برای تر و تمیز کردن مطالب منتشر گردیده خویش کلیک نمائید و حاصل درجه بندی و واحد سنجش کلیک روی این مطالب را در نتیجه ها کاوش تحلیل نمائید.

 

در تصویر بالا، به وضوح می‌اقتدار روئت کرد که مشکلی وجود داراست. اولی سود تنها یک 1.1٪ CTR دارااست. این بدان مفهوم میباشد که تنها نزدیک به 1 نفر از 1000 نفر هنگام کاوش برروی صفجه متبوع ما کلیک کرده اند.

 

پروسه پایین را بترتیب انجام دهید:

نخست URL کاغذ متبوع خویش را اسکن نمائید
بعد از ورود به سرچ کنسول، از سمت راست برروی کینک persormanve گردید.
آن‌گاه برروی دکمه “+ New” در بالای ورقه کلیک فرمائید.
فعلا نشانی برگه متبوع(مرحله ۱) را اینجا وارد فرمایید.
فعلا ما خواهیم توانست مجموع کلمه ها کلیدی را مشاهده کنیم که کاغذ با آنان در گوگل اکران داده می شود و همین طور مرتبه بندی کل صفحه ها و مجموع CTR را هم می توانیم مشاهده کنیم.

مشاهده خواهید کرد که ورقه متبوع در نتیجه ها کاوش به خیر کار نکرده میباشد.

نکته حائض اهمیت:
به CTR آن ورقه دقت فرمایید، این عدد زیر نشان می دهد که تعداد کلیک ها از مجموع چشم گردیده ها بسیار ذیل میباشد. می بایست در اولی زمان برروی این کاغذ تمرکز کرده و محتوای آن را seo فرمایید.
برای اکثر صفحه ها نقل شده در گوگل صرفا سه بخش از محتوا پیش از گشوده شدن نشان داده می شود:

تیتر
URL
توضیحات متا
این سه قسمت اطلاعاتی می باشند که با تغییر تحول آن‌ها شما بایستی اشخاص را ترغیب نمایید روی تارنما شما کلیک نمایند .

به نمونه ذیل اعتنا فرمائید:

 

برای آپ تو دیت رسانی، می بایست محتوای خویش را آپ تو دیت فرمائید. seo تیتر شما مهمترین ادله ارتقا CTR میباشد، چون بخشی مهم از نتیجه ها تیتر مقاله میباشد که یوزرها روی آن کلیک می‌نمایند.

تیتر تارنما:
هنگام سئو عنوان ها، اطمینان نتیجه ها نمائید که مجموع فن‌های کاوش را برای یافتن تیتر مطلوب و در حدود متن خویش را ارزیابی کرده‌اید. همینطور، برای عموم پر‌نور فرمائید و آنان‌را قانع فرمایید که چرا می بایست از روش پیوند شما وارد تارنما شما شوند. اشخاصی که کلمه ” جام ترویس” را کاوش می‌نمایند، احتمالا عشق‌مند به خرید یا این که سفارشی کردن فرآورده خودند، براین اساس برای این اشخاص دسترسی‌هایی نظیر « کالا خودت را بساز»، «همین حال حاضر خرید نمائید» یا این که «آغاز سفارشی کردن» را تولید فرمائید.

 

توضیحات متا:
توضیحات متا، شمارا در نتیجه ها جستجوی گوگل بالا میبرد. این ماهر بودن شماست که با یک متن چشمگیر در میان سایر نتیجه ها در جستجوی گوگل پررنگ‌خیس باشید. هر اشاره‌ای به کلمه و واژه کلیدی مهم سبب ساز شود، که به راحتی در میان نتیجه ها بیشتر به دیده بیایید، به این ترتیب مطمئن گردید که توضیحات متای شما دربرگیرنده کلمه و واژه کلیدی باشد.

بعد از به روزرسانی تیتر و توضیحات متا، در موضع شما در فهرست جستجوی گوگل تجدید حیث میشود.

برای seo صفحه های نادر کلیک چه کنیم؟
احتمالا در‌این استدلال ها متوجه میشوید که صفحه های ضعیف چه کمبودهایی دارا هستند. برای اکثر وبسایت‌ها فوق العاده رایج میباشد که واحد سنجش کلیک بر روی کاغذ، اکثر اوقات محتوای تارنما آن‌ها نزدیک به یک درصد باشد. به ترتیب تحت فعالیت فرمایید:

بیشتر بخوانید: نوشته ی علمی ارتقاء ترافیک وبسایت با ۷ طریق جالب
صفحاتی را که دارنده CTR کمتر از سه درصد می باشند را پیدا فرمایید.
آنان را از نگاه محتوای تارنما، تیتر و متا، seo فرمایید.
نخست به سراغ آنهایی که اکران یا این که Impression بالایی دارا‌هستند البته CTR آن ها معدود میباشد بروید.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۲:۲۶ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

راهکارهایی برای بهینه سازی انکر تکست ها


مدام اولی و مهمترین نکته در فراگیری سئو انکر تکست ها توزیع طبیعی آنان و خودداری از باصرفه‌سازی بیشتراز حد  سئو در مشهد  یا این که Over Optimization میباشد. برای طبیعی بودن انکر تکست‌ها طبق راهنمای تحت فعالیت فرمائید:

روی انکر تکست‌های exact match تاکید نکنید. به عنوان مثال چنانچه اینجانب میخواهم جایگاه وبسایت وبنا را بهتر کنم، نباید همگی جا از انکر تکست «طراحی وب» به کارگیری کنم. این فعالیت ممکن میباشد منجر اسپم شدن پیوند‌ها گردد.

به نظرم بیشترین وسعت متن لینک و پیوند‌ها را می بایست انکر تکست‌های Branded و Naked به خویش تخصیص دهند.

مراد از انکر تکست Branded این میباشد که تیتر مارک در متن پیوند نقل شده باشد. از جمله به جای اینکه با عبارت «ساخت سایت» لینک و پیوند بدهم، از عبارت «طراحی وب سایت وبنا» به کارگیری کنم.

 

انکر تکست Naked یا این که برهنه مدلی میباشد که در آن در واقع متنی نیست و url برگه به تنهایی وارد می گردد. به عنوان مثال جای این که با «ساخت وب سایت» لینک و پیوند بدهم، میگویم برای استعمال از سرویس ها ساخت وب سایت ما به پیوند تحت رجوع نمایید:

طراحی وب

 

از انکر تکست‌های همگانی یا این که generic هم به کار گیری نمایید. خواسته استعمال از عبارات همگانی میباشد. به عنوان مثال اینجانب به مکان لینک و پیوند دادن با عبارت طراحی وب بیان کنم: برای دانایی از سرویس ها ساخت سایت وبنا اینجا را کلیک فرمایید.

فعالیت دیگری که مسلما بایستی صورت پذیرد، به کار گیری از مترادف و هم معنی‌ها یا این که عبارت دارای ربط به کلمه و واژه کلیدی مهم میباشد. برای مثال اینجانب جای این که مدام با عبارت «سرویس ها بهینه سازی» پیوند بدهم، از این عبارت‌ها استعمال کنم: سرویس ها seo وب سایت، سرویس ها seo و سئو سایت و … .

گهگاه نیز خواهیم توانست متن پیوند‌ها را با جزئیات بیشتر بنویسیم. برای مثال اینجانب جای این که مدام با واژه seo لینک و پیوند بدهم، بیان‌کنم: برای اطلاع از شیوه ارائه سرویس ها بهینه سازی وبنا بدین ورقه رجوع نمایید. و تمام این پاراگراف را به برگه سرویس ها seo لینک و پیوند بدهم.

مجموعاَ سخن مهم این میباشد که مخاطب بداند برای دسترسی به مطالبی که می خواهد می بایست به کجا مراجعه نماید.

چطور انکر تکست ها را تصحیح کنیم؟
هم اکنون در صورتی‌که انکر تکست‌های اینترنت‌تارنما شما طبق سفارش‌هایی که گفتیم نبود، چه فعالیت می بایست کرد؟

اولیه این که بک پیوند‌ها را حذف نکنید یا این که انکر تکست‌های آنان‌را تغییر تحول ندهید. این عمل ممکن میباشد موجب افت درجه وبسایت‌تان خواهد شد.

عملکرد فرمائید با ساخت و ساز بک لینک و پیوند های نو تعادل را برقرار فرمایید. به عنوان مثال در صورتیکه اینک بیشتر انکر تکست‌های سایت‌تان با کلمه و واژه کلیدی می باشند، بک پیوند‌های نو را با کلمه و واژه کلیدی به اضافه مارک بسازید یا این که از لینک و پیوند‌های لخت به کارگیری فرمائید. کلیه اشکال را به عمل ببرید و معطل باشید تا بهبود جایگاه وبسایت را ملاحظه کنید.

بیشتر بخوانید : تکنیک های seo
نکات اساسی در یادگرفتن seo انکر تکست ها


هنگام seo انکر تکست ها سفارش‌های پایین را در لحاظ داشته باشید:

ارتباطات متنی را دورازشوخی بگیرید. با به روز‌های نو، گوگل حال به راحتی متوجه رابطه در بین محتوای صفحه های متفاوت می شود. انکر تکست‌ها بایستی متناسب با محتوای برگه و سایت شما باشند.
پیش از تدوین استراتژی لینک و پیوند‌سازی، رقبای چیره خویش را بررسی فرمایید. مشاهده کنید با چه انکر تکست‌هایی بک پیوند گرفته‌اند. این عمل ایده‌ای برای تدوین یک استراتژی پیروز به شما می دهد. برای این عمل میتوانید از ابزارهایی مانند ScanBacklinks به کار گیری فرمایید.
مدام پیوند‌ها، بک پیوند‌ها و انکر تکست‌های وب سایت خویش را ذیل لحاظ داشته باشید. ابزارهای اکثری (به عنوان مثال Ahrefs) برای این فعالیت وجود دارااست. تعقیب کردن لینک و پیوند‌ها به محافظت تعادل در وبسایت یاری می‌نماید.
پیوند و انکر تکستی که در اولِ یک نوشته‌علمی بیاید، از حیث گوگل اهمیت بیشتری دارااست. با تهیه ترتیب‌ها، میتوانید اهمیت صفحه ها گزینه نظرتان را به گوگل نشان دهید.
در یک ورقه بیشتراز حد پیوند قرار ندهید. چنانچه تعداد متعددی لینک و پیوند دارای ارتباط به یک شیت دارید، مهم ترین‌ها را گزینش نمایید. وجود انکر تکست‌های فراوان، که معمولا رنگ متفاوتی دارا‌هستند و bold می باشند، دیده مخاطب را خسته می‌نماید و سبب سر وصدا بصری می گردد.
​ تا این جا از اهمیت متنی که برای لینک و پیوند دادن تعیین می کنید با خبر شدید و نکاتی را برای تصحیح این متن آموختید. گفتیم که مهم‌ترین نکته در فراگیری seo انکر تکست این میباشد که حد تعادل و طبیعی بودن متن پیوند‌ها را رعایت فرمائید و سوای گول زدن یوزرها، آنان‌را در صفحه ها گوناگون به جنبش وادارید. شما چه تجربه‌ای دراین باره دارید؟ نظرها و تجربیات خویش را درباره‌ی seo انکر تکست ها با ما به اشتراک بگذارید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۷:۱۸ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

آموزش کامل گوگل سرچ کنسول + رفع خطاهای سایت


بلاگ جی ادزآموزش‌های گوگلآموزش بی نقص گوگل سرچ کنسول + رفع خطاهای وبسایت
فراگیری بدون نقص گوگل سرچ کنسول + رفع خطاهای وب سایت سئو در مشهد 24 جولای 2019 فراگیری‌های گوگل
فهرست عنوان ها مخفی
1) نصیب نخستین: چگونگی فعالیت با گوگل سرچ کنسول
1.1) # مرحله نخستین: چه‌گونه وبسایت خویش را به گوگل سرچ کنسول اضافه نمایید
1.2) #مرحله دوم: دامنه ترجیحی (Preferred Domain) خویش را گزینش نمایید
1.3) #مرحله سوم: سرزمین غرض خویش را مشخص و معلوم فرمایید
1.4) #مرحله چهارم: گوگل آنالیتیکس را به سرچ کنسول متصل فرمائید
1.5) #مرحله پنجم: مسائل امنیتی را ارزیابی نمائید
1.6) # مرحله ششم: یک وبسایت مپ تثبیت نمائید
1.7) چه‌طور به ورژن نو گوگل سرچ کنسول دسترسی بیابیم؟
2) قسمت دوم: چه‌طور با به کار گیری از گوگل سرچ کنسول خطاهای وبسایت را برطرف کنیم؟
2.1) گزارش Index Coverage چه می‌باشد؟
2.2) چه گونه با به کارگیری از گزارش Index Coverage مشکلات را پیدا کنیم
2.3) چه‌گونه خطای “Soft 404” را رفع کنیم
2.4) بقیه خطاهای گوگل سرچ کنسول را چه‌گونه رفع کنیم
2.5) هشدارها (Warnings) را چه طور در گزارش Index Coverage رفع کنیم؟
2.6) به چه شکل از ابزار URL Removal در سرچ کنسول به کارگیری کنیم؟
2.7) چک گزارش “HTML Improvements”
3) قسمت سوم: به یاری گزارش Performance ترافیک ارگانیک بیشتری به دست آورید
3.1) به چه شکل با به کارگیری از گزارش Performance، نرخ کلیک به اکران را بالا ببرید
3.2) گزارش Performance گوگل سرچ کنسول
3.3) کلیدواژه هایی که می‌توانید ترافیک بیشتری از آن‌ها بگیرید
3.4) چه طور با به کار گیری از گزارش Performance در سرچ کنسول، “Opportunity Keyword” ها را پیداکنیم
3.5) یافتن کلیدواژه های گرانبها با به کار گیری از گزارش Performance گوگل سرچ کنسول
3.6) نکته اولیه: وب سایت خویش را برای Opportunity Keywords هایی که از سرچ کنسول بدست آورده اید، سئو فرمائید و در ازای برای صد ها عبارت طولانی، اکران بگیرید
3.7) خب راز پیروزی چه می‌باشد؟
3.8) نکته دوم: همه گیرترین سوالاتی که عموم درخصوص تیتر شما میپرسند را پیدا نمایید. آنگاه در محتوای خویش به آنها جواب دهید.
4) قسمت چهارم: خصوصیت های دیدنی گوگل سرچ کنسول
4.1) با به کار گیری از ابزار تست داده ساختار یافته (Structured Data)، اسکیما یا این که شما (schema) خویش را به شایسته ترین صورت اجرا نمائید
4.2) صفحه ها اساسی را با پیوند داخلی seo نمایید
4.3) نکته تخصصی: پست های اساسی را با لینک و پیوند های داخلی به صفحه های نیروگاهی، مالامال فرمائید
5) نصیب پنجم: نکات و استراتژی های توسعه یافته
5.1) احاطه بر آمار کراول و دارایی کراول
5.2) چرا میزان دارایی کراول برای seo دارای اهمیت میباشد؟
5.3) غایت به کار گیری را از “Fetch As Google” ببرید
این فراگیری هر آنچه که بایستی در زمینه‌ی گوگل سرچ کنسول بدانید را در بر می‌گیرد. یکی‌از مهم ترین ابزارهای بهینه سازی به شمار می رود. در صورتی‌که با seo شناخت ندارید، درین مقاله به شما عمل با سرچ کنسول را یادگرفتن می‌دهیم. و در حالتی‌که هم در فعالیت seo ماهر میباشید، نکات توسعه یافته، تاکتیک ها و استراتژی های این ابزار را یاد خواهید گرفت. با استعمال از این مورد ها میتوانید منزلت بالاتری در لیست نتیجه ها گوگل بدست بیاورید. درین مقاله با نمونه های کاربردی، رفع خطاهای وب سایت و فراگیری بدون نقص سرچ کنسول را مطالعه می‌کنید.

خلاصه اینکه در حالتی‌که می‌خواهید غایت به کارگیری را از گوگل سرچ کنسول تازه ببرید، دلداده این نوشته‌ی‌علمی خواهید شد. این نوشته‌ی‌علمی بوسیله “برایان آیین” نخبه seo و موسس تارنما Backlinko.com درج شده میباشد.

 

قسمت اولیه: چگونگی فعالیت با گوگل سرچ کنسول
درین بخش فراگیری سرچ کنسول اینجانب به شما نشان خواهم بخشید که چه گونه از سرچ کنسول (Google Search Conole) به کارگیری فرمائید. در صدر خواهید آموخت که چه گونه تارنما خویش را به سرچ کنسول اضافه فرمائید و آن گاه به سراغ پیکربندی وب سایت خوا هیم رفت.

# مرحله نخستین: چه‌طور وبسایت خویش را به گوگل سرچ کنسول اضافه نمایید
نخست وارد گوگل سرچ کنسول گردید و بر روی آیتم “Add a Property” کلیک نمایید.

 

 

آن‌گاه URL کاغذ اساسی وب سایت خویش را در فیلد مربوطه نسخه برداری و پیست نمائید.

 

فعلا نوبت تایید دسترسی شما به وبسایت میباشد.

7 روش برای تایید دسترسی شما به وبسایت وجود داراست. درپی به 3 منش که سهل و آسان ترین آنها میباشد اشاره خوا هیم کرد:

فولدر HTML: یک فولدر HTML خاص به وبسایت خویش اضافه فرمائید.
رکورد CNAME یا این که TXT: در اینجا شما یک رکورد CNAME یا این که TXT ویژه را به پیکربندی دامنه خویش اضافه میکنید.
اسنیپت کد HTML (توصیه فردی اینجانب): تنها یک اسنیپت کد کوچک (یک تگ HTML) به نصیب کد مندرج برای ورقه اساسی وب سایت خویش، اضافه فرمائید.
نکته: قطعا دسترسی خویش را برای هر دو ورژن HTTPS و non-HTTP تارنما خویش تایید نمایید. یعنی هم https://example.com و هم http://example.com را به طور مستقل وارد فرمایید.

بعد میتوانید به مرحله دوم بروید.

#مرحله دوم: دامنه ترجیحی (PREFERRED DOMAIN) خویش را گزینش فرمائید
در مرحله دوم فراگیری گوگل سرچ کنسول مشخص و معلوم میکنیم که کدام دامنه را ترجیح میدهیم.

شما به گوگل میگویید که از ورژن “WWW” یا این که non-www وبسایت شما استعمال نماید.

 

از جمله، گوگل قادر است URL وب سایت شما‌را به دو صورت ببیند:

https://Example.com

یا این که

https://www.Example.com

اینجانب به شخصه از “WWW” خوشم نمی آید. ولی این حیث اینجانب میباشد. واقعا این مورد هیچ تاثیری بر seo شما ندارد.

به این ترتیب: پس ابدا چه اهمیتی داراست؟

ورژن ای را که شما اینجا گزینش میکنید، به عبارتی ورژن ای میباشد که در لیست نتیجه ها کاوش به اکران درخواهد آمد.

به این ترتیب در صورتیکه شما “WWW” را تعیین نمائید، وبسایت شما در نتیجه ها کاوش با “WWW” به اکران در خواهد آمد.

 

نکته قابل توجه: شما همینطور می‌توانید تعیین فرمایید “هیچ دامنه ای ارجحیت نداشته باشد” …

 

البته اینجانب این آیتم را سفارش نمی‌دهم. همان طور که گوگل گفته میباشد: “در صورتی‌که شما ارجحیت یک دامنه را مشخص و معلوم نکنید، ممکن میباشد که ما ورژن های www و non-www دامنه شمارا تحت عنوان رفرنس های مستقل ای به کاغذ هایی جدا، در حیث بگیریم.”

این فعالیت منجر شود تا بک پیوند های شما تاثیر بسیار کمتری داشته باشند. پس حواستان باشد آیتم “Don’t set a preferred domain” را تعیین نکنید.

نکته تخصصی: یک ریدایرکت 301 خود کار (تغییر‌و تحول یک ایمیل به نشانی دیگر) ساخت‌و‌ساز فرمایید تا ترافیک و پیوند ها را از دامنه ای که برایتان ارجحیت ندارد به ورژن ارجحیت دار منتقل نماید. از جمله لینک و پیوند ها از https://www.backlinko.com به طور خود کار به https://backlinko.com منتقل خواهند شد. این فعالیت برای بهینه سازی و تجربه استفاده کننده از وبسایت اثر گذار میباشد.

#مرحله سوم: میهن مقصود خویش را مشخص و معلوم فرمایید
گوگل به خیر میتواند تشخیص دهد که مرزو بوم غرض وبسایت شما کدام میباشد. به‌این مراد از تعدادی از اطلاعات استعمال می نماید:

ccTLD شما (از جمله: FR برای وب سایت های فرانسه و IR برای وب سایت‌های اهل ایران میباشد)
آدرسی که در وب سایت شما تثبیت شده‌است
شرایط مکانی سرور شما
کشوری که بیشترین بک لینک و پیوند ها را از آن می گیرید
زبانی که محتوای وبسایت را با آن نگارش نموده اید (انگلیسی، فرانسوی و غیره)
همان، هر چه داده ها بیشتری به گوگل بدهید، بهتر میباشد.

براین اساس مرحله سپس یادگرفتن بی نقص گوگل سرچ کنسول معین کردن مرزو بوم مقصود در باطن ابزار میباشد.

بروی پیوند “International Targeting” ( از ذیل شاخه های “Search Traffic”) کلیک نمائید.

 

2. بر روی تب “Country” کلیک فرمایید.

 

3. جعبه کنار “Target users in” را تیک بزنید.

 

4. سرزمین غرض خویش را از منوی کرکره ای گزینش فرمائید.

 

#مرحله چهارم: گوگل آنالیتیکس را به سرچ کنسول متصل فرمائید
گوگل در سال 2013، مجموع کاوش ها را به HTTPS تغییر‌و تحول اعطا کرد. این اقدامی موثر از بُعد امنیتی بود، ولی برای صاحبان وب سایت ها دردسر ساز بود. ناگهان، داده های کلید کلمه ها که بسیار باارزش بودند از گوگل آنالیتیکس ناپدید شدند و فقط با جواب “not provided” روبرو می شدیم:

 

خبر خوب اینکه با راهکاری معمولی می قدرت بعضی از آن داده های گران بها را برگرداند:

اکانت گوگل آنالیتیکس خویش را به اکانت گوگل سرچ کنسول متصل فرمایید.
درپی طرز آن را خواهید روئت کرد:

به اکانت گوگل آنالیتیکس خویش وارد گردید. آن گاه بر روی مورد “Admin” در زیر منوی سمت چپ کلیک نمائید. در شرایطی که عشق و علاقه مند بودید، میتوانید فراگیری گوگل آنالیتیکس را با کلیپ فارسی که تماما تخصصی به وسیله مقر علم جی ادز منتشر گردیده را مشاهده فرمائید.

 

بر روی مورد “Property Settings” کلیک فرمائید:

 

به تحت صحفه بروید تا به مورد “Adjust Search Console” برسید و روی آن کلیک نمایید.

 

روی آیتم “Add” کلیک فرمایید.

 

به ذیل شیت بروید تا به نشانی سایت خویش برسید، مربع کنار آن را تیک بزنید و بر روی دکمه ذخیره کلیک فرمائید.

 

به آخر رسید! آنالتیکس و سرچ کنسول اینک به هم متصل می‌باشند.

ببینیم چه اطلاعاتی نمایش داده میشود.

صفحه ها مقصد، با داده ها مرتبط با دفعات اکران و کلیک:

 

داده ها مرتبط با تعداد دفعات اکران، کلیک، نرخ کلیک به اکران، و مقام تبلیغ مبتنی بر میهن:

 

ولی از کلیه اصلی خیس داده های مرتبط با کلید واژه و کلمه ها:

 

گر چه گشوده هم داده ها بدون نقص و کاملی اکران داده نمیشود و نیمی از کاوش ها را در قالب “Other” نشان میدهد. ولی در شرایطی‌که این داده ها را با اطلاعاتی که معمولا از آنالتیکس اخذ میکنیم مقایسه کنیم، به حیث اینجانب گرانبها می‌باشند.

#مرحله پنجم: مسائل امنیتی را تحلیل فرمایید
در غایت نظارت نمائید که هیچ اختلال امنیتی وجود نداشته باشد که به seo وب سایت شما زخم برساند. به‌این مراد بر روی مورد “Security Issues” کلیک نمائید.

 

و ملاحظه کنید جواب گوگل چه چیزی است:

 

# مرحله ششم: یک وب سایت مپ تثبیت فرمایید
صادقانه بیان کنم، در صورتی تارنما کوچکی دارید، احتمالا نیازی ندارید که در گوگل، تارنما مپ تثبیت فرمائید. ولی برای وبسایت های بزرگتر (مانند تارنما های تجارت الکترونیکی که هزاران کاغذ دارا‌هستند) داشتن وبسایت مپ (Sitemap) یک الزام میباشد.

در هر شکل اینجانب سفارش می ‌دهم مطابق با این پروسه پیش بروید و یک تارنما مپ تثبیت نمایید.

نخستین از تمامی، بایستی یک وب سایت مپ ساخت‌و‌ساز نمائید. در شرایطی‌که از افزونه Yoast در وردپرس به کار گیری میکنید، احتمالا وب سایت شما همین اکنون وب سایت مپ دارااست!

در صورتیکه هنوز یک تارنما مپ ندارید، به پلاگین Yoast بروید آن گاه پیکربندی تارنما مپ XML را بر روی “On” قرار دهید (پایین آیتم “General/Features”):

 

بر روی لینک و پیوند “See the XML Sitemap”کلیک فرمائید تا به وب سایت مپ خویش بروید:

 

از Yoast به کار گیری نمی‌کنید؟ URL وبسایت خویش را این چنین کاوش فرمایید:

yoursite.com/sitemap.xml، چنانچه وبسایت مپ داشته باشید، میتوانید در‌این نصیب مشاهده کنید. در‌حالتی که هم ندارید، می بایست یکی‌از بسازید.

خب بیایید در گوگل یک وب سایت مپ تثبیت کنیم.

در ورژن تازه گوگل سرچ کنسول، این فعالیت بسیار شل میباشد.

چه گونه به ورژن نو گوگل سرچ کنسول دسترسی بیابیم؟
گوگل جدیدا ورژن جدیدی از سرچ کنسول را فعال‌ساز‌ی کرده. این ورژن کل خصوصیت های ورژن گذشته را هنوز ندارد. و تا مدت تکمیل آخری بایستی از هر دو ورژن به کار گیری کنیم.

بروز رسانی: اینک ورژن دیرین گوگل وبمستر دیگر در دسترس یوزرها وجود ندارد. صرفا برخی از گزارش های قسمت Legacy به شما اذن ورود به ورژن گذشته را میدهند.

برای دسترسی به سرچ کنسول نو، وارد اکانت گوگل سرچ کنسول خویش گردید، بعد از آن بر روی لینک و پیوند “Try the new Search Console” کلیک نمائید. اینک در صورتی شما با عبارت google Webmaster هم در گوگل سرچ نمائید، کاغذ سرچ کنسول نو گوگل به شما معرفی می‌گردد.

 

بعد از آن به ورژن تازه سرچ کنسول خواهید رفت.

 

URL تارنما مپ خویش را نسخه برداری فرمائید آنگاه بر روی آیتم “Sitemaps” کلیک فرمایید.

 

URL خویش را پیست نمائید و بروی دکمه “Submit” کلیک فرمایید.

 

و مجموع:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۷:۴۸ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

تجربه کاربری + سئو = یک ترکیب همیشه موفق


تا اینجای نوشته ی علمی تعدادی توشه بدین نکته اشاره کردیم  سئو در مشهد که گوگل برای کابران اهمیت متعددی قائلی میباشد و همواره عملکرد می‌نماید تا کاوش را برای آنان راحتتر نماید؛ خب با این تفاصیل می‌اقتدار خاطرنشان کرد که بهینه سازی و تجربه کاربری (User Exprience) چیزی نیستند که وجود یک کدام از به دیگری جراحت بزند.

سئو موتورهای کاوش را غرض قرار میدهد، UX یوزرها را، و هر دوی این‌ها در تلاشند تا شایسته ترین تجربه را برای مخاطب رقم بزنند.

در‌این نصیب خلاصه‌ای از نکاتی را که هم در بهینه سازی و هم در پباده سازی تجربه کاربری می بایست به آنها اعتنا نمائید مرور می کنیم.

رعایت اندازه‌های H1 و H2 (بدین شکل که H1 H2بزرگترین تیتر باشند و تیتر‌های بعدی اندازه کوچکتری نسبت به آن ها داشته باشند)
عبارات کلیدی را در منوی وب سایت به عمل ببرید بطوریکه انتقال مخاطب دربین صفحه های به آسانی قابلیت و امکان‌پذیر باشد
در لینک و پیوند‌سازی داخلی می توانید از دکمه‌های فراخوان فعالیت (Call To Action) به کار گیری نمائید
پباده سازی پرسونا و مسیر مشتری را هیچ وقت فراموش نکنید
سرعت لود تارنما را با صرفه نمایید
به زیبایی بصری در ساختار برگه و محتوا دقت نمائید
در کنار پست‌‌ها دکمه‌های اشتراک گذاری در کانال‌های اجتماعی قرار دهید
به آخر آمد این محل کار البته حکایت همچنان باقیست
آری دوستان، بالاخره مقالۀ seo چه است هم به آخر رسید و در شرایطی‌که با تمرکز آن را مطالعه کرده باشید، با کلیات بهینه سازی، تکنیک‌های آن، سئوی داخلی و فرنگی، الگوریتم‌های گوگل و نکات مهمی که در هر قسمت می بایست بدانید، آشنا شدید.

ولی... حکایت بهینه سازی همچنان باقیست و به همین نوشته‌ی علمی ختم نمیشود. قانون ها سئو همیشه در هم اکنون به روزرسانی میباشند و برای مدرس شدن در آن شما هم بایستی با این بروزرسانی‌ها همگام باشید.

درضمن در‌حالتی که در باب هرمورد از قسمت‌های این نوشته ی علمی تجربۀ خاصی دارید یا این که نکته‌ای را میبینید که فراموش گردیده، خرسند می‌شویم با ما و بقیه خواننده گان این مقاله به اشتراک بگذارید.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۱:۰۰ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

آموزش جستجوی کلمات کلیدی برای سئو سایت


یافتن ایده هایی برای کلمه ها کلیدی
درین قدم به نظارت اصول و زیربنای جستجوی عبارات کلیدی پرداخته سئو در مشهد و لیستی از لغت ها کلیدی ایجاد می‌کنیم.
همینطور استراتژی های ثابت گردیده ای که شمارا به بخش اعظمی از ایده های لغات کلیدی می‌رساند، چک می‌کنیم.
فرض فرمایید شما یک آ‌ژانش بازاریابی دیجیتال فعال‌ساز‌ی نموده اید. هم اکنون می بایست از خویش بپرسید عده ای که با کسب و عمل اینجانب رابطه دارا هستند، چه کلماتی را کاوش میکنند؟
بعضی از این لغات عبارتند از:

شبکه‌های‌مردمی
نشانی اینترنتی مارکتینگ یا این که بازریابی ایمیلی
ترافیک وبسایت
بازاریابی محتوا
وب لاگ نویسی
تبلیعات کلیکی یا این که PPC
نکته: دقت نمایید که‌این موردها، کلمه ها کلیدی نیستند. این ها یکسری موضوعات کلی میباشند که ما از آن‌ها برای جستجوی کلیدواژه ها به کار گیری می‌کنیم.

هم اکنون پیرو یاد می گیرید که چه طور این فعالیت را انجام دهید …

استعمال از جدول محتوای ویکی پدیا
ویکی پدیا، معدنی پر از کلمه ها کلیدی میباشد که اکثر اوقات نادیده گرفته میگردد. در کجا می قدرت مقالاتی یافت که به وسیله هزاران کارشناس آن فن در دسته بندی های کوچک و تر و تمیز، تولید و سازماندهی گردیده باشند؟
روش به کار گیری از ویکی پدیا برای جستن کلمه ها کلیدی:
در آغاز به ویکی پدیا رفته و یک کلمه و واژه کلیدی کلی را تایپ فرمایید.

در کاغذ ویکی پدیای آن واژه و کلمه، در پی قسمت «محتویات یا این که contents» باشید.

درین قسمت لیستی از تحت موضوعات روایت شده­ میباشد که بعضا ازین عبارات میتوانند لغات کلیدی جذابی باشند که پیدا کردنشان با شیوه­های دیگر سخت میباشد.
همینطور میتوانید روی برخی از پیوند های داخلی جانور در ورقه کلیک نمائید تا فهرست مطالب بقیه موضوعات مربوط به آن را نیز مشاهده کنید.
از جمله، در ورقه ویکی پدیای “قهوه” یک لینک “تنظیم قهوه” وجود داراست. وقتی که روی آن لینک و پیوند کلیک می‌کنید، می‌بینید فهرست مطالب مرتبط با ورقه “تهیه و تنظیم قهوه” دارنده کلمه ها کلیدی دیگری نیز است که می‌توانید به لیست خویش اضافه نمایید.

جستجوی کلمه ها کلیدی در سرچ های دارای ارتباط گوگل
رویکرد جذاب دیگر برای یافتن لغت ها کلیدی، نظارت بخش “جستجوهای دارای ربط ” یا این که (Search related to) در انتهای نتیجه ها کاغذ جستجوی گوگل میباشد.
مثلا، فرض فرمایید یکی مباحث شما “بازاریابی محتوا” یا این که (Content Marketing) باشد.
پس از جستجوی این واژه، به ذیل شیت بروید. لیستی از۸ واژه کلیدی مربوط به عبارت جستجوی خویش را خواهید مشاهده کرد.

از‌آن‌جا‌که این پیشنهادات ایده هایی میباشند که مستقیماً از گوگل بدست آمده اند، براین اساس نیازی به ارزیابی محبوبیت آنان وجود ندارد. چراکه ادله چشم شدن این کلیدواژه ها درین قسمت این میباشد که هزاران نفر آنها‌را سرچ کرده اند!

نکته: بعداز کلیک روی یکی‌از لغات کلیدی “search related to “، مجددا به تحت نتیجه ها بروید. با این فعالیت لیست جدیدی از کلمه ها کلیدی دارای ارتباط، به شما ارائه می گردد. می توانید این عمل را تکرار فرمایید.

استعمال از ساجست ها یا این که پیشنهادات گوگل برای جستجوی لغت ها کلیدی
در حال حاضر لیست لغات گردآوری گردیده را، در گوگل تایپ نمایید و مشاهده کنید اصطلاحاتی که گوگل به شما توصیه می نماید چه می باشد. این لغت ها، انتخابهای قابل قبولی می باشند چون هنگامی گوگل یک واژه ی کلیدی سفارش می‌دهد، به صورت حتم اکثری از اشخاص آن را کاوش میکنند.
همینطور می‌توانید از سفارش یوتیوب (Youtube suggest) و بینگ (Bing) نیز به کارگیری نمائید.


به کار گیری از انجمن ها (Forums)
انجمن ها یا این که فروم ها، مانند تیم های متمرکزی می‌باشند که ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته در دسترس یوزرها می‌باشند. این انجمن ها محلی میباشند که یوزرها در آنان درباره‌ی مورد ها متعدد حرف می نمایند، پس می‌توانید در آنان کلمه ها کلیدی بسیار خیر را پیدا فرمایید.
برای جستجوی عمیق خیس، برخی از موضوعات جان دار در انجمن را نظارت نمایید تا موضوعات خاص دیگری را که کاربر غرض شما آنها‌را جست و جو می نماید پیدا فرمایید.

به کار گیری از ابزارهای جستجوی کلمه ها کلیدی
صراحت دارد که می اقتدار سوای ابزار نیز لغت ها کلیدی را یافت، البته ابزارها مراحل ی گزینش لغات کلیدی را بسیار سهل و آسان خیس و سریع خیس می نمایند. با این توضیح، تنی چند از شایسته ترین و لبریز کاربردترین ابزارهای جستجوی کلیدواژه ها را به شما معرفی خوا هیم کرد:
ابزار Keyword Planner گوگل

Google Keyword Planner مطمئن ترین منبع برای دست یابی به واژه کلیدی به طور آنلاین میباشد.
از آن جایی که مغایر اکثر ابزارهای دیگر، داده های Keyword Planner مستقیماً از گوگل میایند، بدین ترتیب دقیقتر می باشند.
نکته منفی در زمینه ی این ابزار این میباشد که می بایست مسلما یک کمپین تبلیغاتی adwords داشته باشید.
با این حالا، هنوز هم می قدرت از این ابزار به کار گرفت و کلماتی را یافت که باعث به جستجوهای زیاد دیگری خواهد شد.

این ابزار بدون پول میباشد اما برای دسترسی به آن نیاز به حساب Google Ads دارید.(اما متاسفانه این ابزار در کشور ایران غربال میباشد)

ابزار بدون‌پول Keyword Tool

ابزار Keywordtool.io یک ابزار مجانی برای جستجوی کلمه ها کلیدی میباشد که خوشبختانه لغت ها فارسی را نیز پشتیبانی می نماید. این ابزار که برای جستن لغات کلیدی لانگ تیل بسیار اثرگذار میباشد، از امکان auotocomplete گوگل برای کشف کردن کلیدواژه ها استعمال می نماید.
ورژن مجانی این ابزار بیشتراز ۷۵۰ کلیدواژه لانگ تیل را برای شما ساخت می نماید. ورژن پرو این ابزار قادر است دو برابر این تعداد برای شما کلیدواژه سفارش دهد.
ابزار ترندز گوگل (Google Trends)

گوگل ترندز یکی‌از ابزارهای تماما بدون‌پول گوگل میباشد که با سود گیری از آن می قدرت معیار محبوبیت یک عبارت یا این که واژه خاص در گوگل را آنالیز کرد. با به کارگیری از این ابزار میتوانید بفهمید که ترند یا این که واحد سنجش سرچ یک عبارت رو به کاهش یا این که ارتقا میباشد. علاوه بر این، با این ابزار می‌توانید داده ها جغرافیایی راجع به واحد سنجش سرچ یک عبارت در نقاط گوناگون را به دست آورید. اطلاعاتی که در‌این ابزار وجود داراست مبتنی بر منابع سرچ های گوگل گردآوری شده‌است.
همینطور، این ابزار بخشی برای توصیه کلیدواژه ها دارااست که‌این این کلیدواژه ها را مبتنی بر ترازو محبوبیت سفارش می دهد. داده ها و لغت ها کلیدی که از این ابزار به دست می‌آورید تماما مخصوص می‌باشند و می‌توانند به شما یاری نمایند که در رقابت با رقبای خویش موفق گردید. علاوه بر این، می‌توانید موضوعات نو و مالامال طرفداری را پیدا نمایید که هنوز رقبای شما روی آن دست نگذاشته اند.
ابزار SEMrush
در حالتی که می‌خواهید روی یک ابزار مبلغی برای جستجوی لغات کلیدی سپرده گذاری نمائید، SEMrush را به شدت سفارش می‌کنیم. چرا‌که این ابزار در حین صرفه جویی متعددی میکند. بدین ترتیب که سمراش میتواند لغت ها کلیدی دقیقی را که یک تارنما با آن ها رنک دارااست را به شما نشان دهد. بدین ترتیب درصورتی که سایتی وجود دارااست که در گوگل در درحال حاضر رقابت با شما میباشد،کافیست آن را در SEMrush وارد فرمائید و بعد کلیدواژه های آن را چک فرمائید.


برچسب: سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۵:۴۶ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)